Etykiety

poniedziałek, 20 października 2014

81. Coś innego

Witam wszystkich, których ścieżki (jakieś poplątane chyba) przyprowadziły na tego bloga...
Właśnie dostałam wyróżnienie od Doroty, przesympatycznej osoby, która prowadzi bloga Dorota ma kota. No i nie mogłam Jej odmówić ...
Pytanie brzmi:
Co chciałabyś usłyszeć u bram nieba na powitanie?
 Moja odpowiedź:
No nareszcie, już myślałem, że zgubiłaś drogę !!! (bo mam nadzieję, że minie jeszcze  sporo czasu, zanim tam trafię;)).

Dzięki, Dorota :).

A to moje wyróżnienia:
1. Agnieszka - Mój własny świat
2. Karola - Moje papierki
3. Aleksandra - OleskiM kraftowanie

A teraz moje pytanie:
Co jest w stanie tak naprawdę Cię rozbawić ?

To tylko zabawa, można skorzystać lub nie...




4 komentarze:

  1. Dziękuję za wyróżnienie - to bardzo miłe :) Ciesze się, że do mnie zaglądasz.
    Pozdrawiam
    AGA

    OdpowiedzUsuń
  2. Ja również dziękuję za nominację :) Jest mi bardzo milo. W najbliższym czasie na pewno napiszę kilka słów. Pozdrawiam serdecznie

    OdpowiedzUsuń
  3. Dobre!!! :-D

    Tez ci życzę aby ta droga byla jak najdłuższa! :-)




    OdpowiedzUsuń

Dziękuję za komentarz :))

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...